onsdag 21 januari 2009

No, No, Not Nachos!

Jag såg Fredrik Strage på tuben igår. Han såg lycklig ut. Han satt och läste en musiktidning. Jag var dyngsur efter att sprungit runt på söder i tygskor. Jag läste mina mess på mobilen och började inse att jag är jävligt osocial just nu. Förlåt!
Idag blir det detta:
-------------------------------------
3 Morötter
1 Påse Nachos
1/2 Lök
Lite soya
Lite vetemjöl
Vitlök
1dl mixad soyaböna
Pyttelite sambal
En halv grönsaksbuljong
Salt
-------------------------------------
Mixa morötter tills det blir en riktig smet.
tillsätt vetemjöl så att det blir lite fastare.
Smaka av med salt. in i ugnen en snabbis,
Servera med gräddfil.
-------------------------------------
Kommentar: Herregud! Jag drömmer om morötter och missbrukar morötter.
Undrar om man kan bli sjuk av detta? Ja, ja det blev en riktigt konstig smak och jag funderar på att just börja andvända morot som ett substitut oftare för köttfärs.
-------------------------------------
Dagens låt: Anita O`Day/Just one of those things

Inga kommentarer: