fredag 20 mars 2009

Vetefan om det blir påtår?


Idag räddas magen av att min ömma moder kommer till stan. Vi avnjuter alltid en trevlig fika på vetekatten där jag oftast skryter om hur mycket jag festar och hur lite jag jobbar. Vi avrundar mest våra måltider på NK där de nästan alltid serverar lax till oss och en massa tanter blandat med stressade chefer.
Jag undrar varför vi inte har mor och son dans som de har i usa? Fast de har nog bara far och dotter dans. Varför skulle man vilja dansa med sin dotter? Låter lite perverst i mina öron.
Jag undrar också varför jag får ångest om jag blir sedd i ett plag som är gammalt när jag springer på ett ex. Alltså det känns som att man har stannat i tiden och inte kommit någonvart. Därför väljer jag att slänga många plagg bara för att inte ses som helt jävla störd. Är detta konstigt?
Hursomhelst känner jag att Vetekattens fyllda bullar kallar så nu far jag iväg.

Inga kommentarer: