torsdag 19 mars 2009

Pallar av potatis.


Igår hamnade munnen i en stor tugga laxbygge. Som ett lasagnehyreshus, lite 80-tals känsla över det hela. Gott var det i alla fall. Blandningen potatis och lax slår aldrig fel. Hur man än väljer att lägga ihop det. Restaurangen ligger i gamla stan där man också kan bli full på shots och svinbra musik. Vilket jag blev som tusan. Cove kallas stället i folkmun. Idag äter jag resterna av pastan och tonfisken. Det är jävligt fattigt nu. Jag skulle vilja ha en matsponsor så jag bara kan äta ute och skriva om hur gott det var, men livet är värdelöst på den fronten. Ikväll går jag ut och fotar med den nya kameran. Skoj skoj! Nästa vecka kommer pengar att komma och slå mig i ansiktet, då blir det matlagning. Skulle behöva fler spelningar tills dess så att jag kan äta gratis. Will play for food liksom...


Ps Oboy är gott.

Inga kommentarer: