tisdag 10 februari 2009

Bah skoja!!!


Okej, jag ska växa upp och bli det som förväntas av alla. Jag fyller 28 på Torsdag och då kanske det är dax att bli lite tråkigare, lite äldre, lite gubbigare...
Inatt åt jag glass i mängder. Jag gillar glass, särskilt på natten. Jag älskar att ha vanlig jordgubbssylt till vaniljglass, mm mums!

Nu ska jag verkligen sova och gå upp tidigt som tusan för att gå på två möten, fatta två möten?Hur vuxet som helst.
-----------------------------
Nattens låt: Late Of The Pier/The Bears Are Coming



3 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ! Inte tråkig gubbig!!!

Anonym sa...

äh du blir inte tråkig, ju äldre du blir desto fler roliga historier lär du dig. Tänk om du skulle va som ett barn resten av livet då skulle du bara kunna en massa Bellman historier och det skulle bli tråkigt i längden. Jaja blabla... Grattis lite i förskott då kram Lotten

The Picnic Boy sa...

Jag ska göra mitt bästa Vilma...

Tack, ja det kanske är bra att bli gammal och vis.